Αναρτήθηκε από: ronoa | Μαΐου 13, 2008

τρία ξένα site κοινωνικής δικτύωσης και οι έλληνες χρήστες τους

1. Hi5

Το ελληνικό κοινό του είναι μεταξύ 13 – 17, όλοι οι μεγαλύτεροι είναι απεγνωσμένα μπακούρια. Το στήσιμο και η τεχνολογία του είναι το χειρότερο αλλά το χρησιμοποιείς γιατί ένα καλό hi5 προφίλ ανεβάζει το status στο σχολείο, ενώ ανοίγει τις καλύτερες πόρτες στον ερωτικό τομέα. Από την άλλη τα θηλυκά 15χρονα ανεβάζουν όλες τις σχεδόν γυμνές φωτογραφίες, ή βγάζουν αν δεν έχουν και βαυκαλίζονται με τα γλαφυρά σχόλια τύπου «EiCai KaYlaAaAa». Όταν με το καλό μπεις στο πανεπιστήμιο, αν έχεις σοβαρευτεί κάπως συνεχίζεις στο Facebook, αλλιώς πας στο MySpace να συνεχίσεις στο ίδιο σκηνικό με πιο ώριμες κινήσεις.

2. MySpace

Το MySpace είναι in στους ελληνικούς «καλλιτεχνικούς» κύκλους. Από γκράφιτι έως μαγειρική, εκεί θα βρεις όλους τους αρτίστες που επιδεικνύουν ότι μεγαλούργημα μπορείς να φανταστείς. Τόσα χρόνια λέγαμε για την φτωχή ελληνική μουσική σκηνή αλλά ελπίζαμε για νέα (underground or not) συγκροτήματα που δεν έχουν ακουστεί. Τώρα που το MySpace δίνει αυτή τη δυνατότητα, χάσαμε και την τελευταία μας ελπίδα. Ο ΔικοςΜουΧωρος είναι και σημείο dating για τους ποιοτικούς 28+, που στην πλειονότητα τους έχουν καλοφτιαγμένο σώμα και 2-3 φωτογραφίες τραβηγμένες σε επαγγελματία. Ενώ βασικά χαρακτηριστικά ενός ποιοτικού προφίλ είναι ο μισθός, φωτογραφία με το αμάξι και η ενασχόληση με αξιοπρόσεκτα hobby.

3. Facebook

Ο Zuckerberg απορεί πως το δίκτυο Greece κατάφερε να ξεπεράσει τη χρήση του Facebook για δικτύωση με εκείνη για dating. Και όμως οι έλληνες καταφέρνουν πάντα το ακατόρθωτο. Εδώ θα βρεις έλληνες φοιτητές του εξωτερικού, στελέχη εταιριών που δεν έχουν ανακαλύψει το LinkedIn, όλους τους eξελιγμένους blogger, συντάκτες περιοδικών που το αναφέρουν κάθε 5 λέξεις και κατά βάση ξέμπαρκους που φέρνουν την λογική των παραπάνω κοινωνικών δικτύων. Όσοι όμως έχουν το αληθινό κοινωνικό κοινό στους φίλους, τότε προσέχουν και την παραμικρή λεπτομέρεια. Σε παραγωγή 500 φωτογραφιών από ένα ταξίδι, μόνο 30 προσεκτικά επιλεγμένες και συνήθως photoshoped φωτογραφίες θα περάσουν. Τέλος όλοι προσευχόμαστε ευλαβικά, η μόδα του Facebook να μην αγγίξει τους δημόσιους υπαλλήλους γιατί τότε θα δούμε έμπρακτα την διάλυση των θεσμών.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: